• redakce
  • Komerční sdělení
  • 16. března 2023
  • 08:30

6 způsobů, jak může CRM pomoci vaší firmě

 
Další 2 fotografie v galerii
Zavedení platformy CRM prokazatelně přináší skutečné výsledky / archiv klienta
CRM je softwarový program, díky němuž můžeme přehledně shromažďovat veškeré potřebné údaje o zákaznících vaší firmy - kontaktní informace, celkové obraty, podíly na obratech v určitém segmentu apod.

Pokud nevíte jaký CRM program si vybrat, vyzkoušejte Anodius, který propojuje svět zákazníků a zaměstnanců do jednoho univerzálního prostoru.

#1 Zlepšete své finanční výsledky

Zavedení platformy CRM prokazatelně přináší skutečné výsledky - včetně přímého zlepšení hospodářského výsledku. Aplikace CRM prokazatelně zvyšují:

  • konverze potenciálních zákazníků až o +30 %
  • Prodeje až o +30 %
  • produktivitu prodeje až o 30 %
  • Spokojenost zákazníků až o +35 %.
  • Rychlejší rozhodování až o +38 %.
  • Příjmy až o +25 %

Průměrné procentuální zlepšení hlášené zákazníky Salesforce. Zdroj: Průzkum vztahů se Salesforce provedený v letech 2014-2016 mezi více než 10 500 náhodně vybranými zákazníky.

#2 Identifikace a kategorizace potenciálních zákazníků

Systém CRM vám pomůže snadno a rychle identifikovat a přidávat nové potenciální zákazníky a přesně je kategorizovat. 

Zaměřením se na správné potenciální zákazníky může prodej upřednostnit příležitosti, které povedou k uzavření obchodu, a marketing může identifikovat potenciální zákazníky, kteří potřebují větší péči, a připravit je na to, aby se z nich stali kvalitní potenciální zákazníci.

Díky úplným, přesným a centrálně uchovávaným informacím o klientech a potenciálních zákaznících mohou prodej a marketing zaměřit svou pozornost a energii na ty správné klienty.

 

 

#3 Zvýšení počtu doporučení od stávajících zákazníků

Díky lepšímu pochopení zákazníků se vyjasní příležitosti pro křížový a upselling - máte tak šanci získat nové zakázky od stávajících zákazníků.

Skrze lepší přehledy budete také schopni udržet své zákazníky spokojené díky kvalitnějším službám. Spokojení zákazníci se pravděpodobně stanou stálými zákazníky a stálí zákazníci utrácejí více - podle některých studií až o 33 % více.

#4 Nabídněte lepší zákaznickou podporu

Dnešní zákazníci očekávají rychlou a individuální podporu, a to v kteroukoli denní či noční dobu. Systém CRM vám může pomoci poskytovat vysoce kvalitní služby, které zákazníci hledají. Vaši prodejci mohou rychle zjistit, jaké produkty si zákazníci objednali, a mohou získat záznam o každé interakci, aby mohli zákazníkům rychle poskytnout odpovědi, které potřebují.

Systém CRM může zlepšit zkušenosti vašich zákazníků v oblasti zákaznických služeb, marketingu a dalších oblastí.

 

 

#5 Zlepšení produktů a služeb

Dobrý systém CRM bude shromažďovat informace z velkého množství zdrojů napříč vaší firmou i mimo ni. Získáte tak nebývalý přehled o tom, jak se vaši zákazníci cítí a co říkají o vaší organizaci - můžete tak zlepšit svou nabídku, včas odhalit problémy a identifikovat nedostatky.

Řešení pro správu zákazníků mohou urychlit a zlepšit způsob, jakým vyhledáváte, získáváte a udržujete své zákazníky spokojené.

#6 Úspora peněz a času

Dalším bodem potřeby CRM v podnikání je, že pomáhá firmám šetřit peníze a čas. Nástroj CRM pomáhá firmě šetřit peníze tím, že automatizuje rutinní úkoly, jako je zadávání dat nebo vytváření zpráv, na které by jinak bylo třeba zaměstnat více pracovníků, a tím je práce hotová rychleji a levněji. 

Mezi příklady těchto úkolů CRM patří mimo jiné automatické udržování aktuálních profilů zákazníků, eliminace chybného zasílání faktur jejich označováním pro okamžité sledování a podpora spokojenosti zákazníků a jejich opakované přízně. Kromě toho CRM díky svému multifunkčnímu provedení také pomáhá podnikům ušetřit peníze, které by jinak utratily za licence jiného softwaru.

Mohlo by vás zajímat

Reklama

Komerční sdělení

Škoda Karoq: Rodinný dobrodruh

redakce