- redakce
- Komerční sdělení
- 16. března 2023
- 08:30
6 způsobů, jak může CRM pomoci vaší firmě
Pokud nevíte jaký CRM program si vybrat, vyzkoušejte Anodius, který propojuje svět zákazníků a zaměstnanců do jednoho univerzálního prostoru.
#1 Zlepšete své finanční výsledky
Zavedení platformy CRM prokazatelně přináší skutečné výsledky - včetně přímého zlepšení hospodářského výsledku. Aplikace CRM prokazatelně zvyšují:
- konverze potenciálních zákazníků až o +30 %
- Prodeje až o +30 %
- produktivitu prodeje až o 30 %
- Spokojenost zákazníků až o +35 %.
- Rychlejší rozhodování až o +38 %.
- Příjmy až o +25 %
Průměrné procentuální zlepšení hlášené zákazníky Salesforce. Zdroj: Průzkum vztahů se Salesforce provedený v letech 2014-2016 mezi více než 10 500 náhodně vybranými zákazníky.
#2 Identifikace a kategorizace potenciálních zákazníků
Systém CRM vám pomůže snadno a rychle identifikovat a přidávat nové potenciální zákazníky a přesně je kategorizovat.
Zaměřením se na správné potenciální zákazníky může prodej upřednostnit příležitosti, které povedou k uzavření obchodu, a marketing může identifikovat potenciální zákazníky, kteří potřebují větší péči, a připravit je na to, aby se z nich stali kvalitní potenciální zákazníci.
Díky úplným, přesným a centrálně uchovávaným informacím o klientech a potenciálních zákaznících mohou prodej a marketing zaměřit svou pozornost a energii na ty správné klienty.
#3 Zvýšení počtu doporučení od stávajících zákazníků
Díky lepšímu pochopení zákazníků se vyjasní příležitosti pro křížový a upselling - máte tak šanci získat nové zakázky od stávajících zákazníků.
Skrze lepší přehledy budete také schopni udržet své zákazníky spokojené díky kvalitnějším službám. Spokojení zákazníci se pravděpodobně stanou stálými zákazníky a stálí zákazníci utrácejí více - podle některých studií až o 33 % více.
#4 Nabídněte lepší zákaznickou podporu
Dnešní zákazníci očekávají rychlou a individuální podporu, a to v kteroukoli denní či noční dobu. Systém CRM vám může pomoci poskytovat vysoce kvalitní služby, které zákazníci hledají. Vaši prodejci mohou rychle zjistit, jaké produkty si zákazníci objednali, a mohou získat záznam o každé interakci, aby mohli zákazníkům rychle poskytnout odpovědi, které potřebují.
Systém CRM může zlepšit zkušenosti vašich zákazníků v oblasti zákaznických služeb, marketingu a dalších oblastí.
#5 Zlepšení produktů a služeb
Dobrý systém CRM bude shromažďovat informace z velkého množství zdrojů napříč vaší firmou i mimo ni. Získáte tak nebývalý přehled o tom, jak se vaši zákazníci cítí a co říkají o vaší organizaci - můžete tak zlepšit svou nabídku, včas odhalit problémy a identifikovat nedostatky.
Řešení pro správu zákazníků mohou urychlit a zlepšit způsob, jakým vyhledáváte, získáváte a udržujete své zákazníky spokojené.
#6 Úspora peněz a času
Dalším bodem potřeby CRM v podnikání je, že pomáhá firmám šetřit peníze a čas. Nástroj CRM pomáhá firmě šetřit peníze tím, že automatizuje rutinní úkoly, jako je zadávání dat nebo vytváření zpráv, na které by jinak bylo třeba zaměstnat více pracovníků, a tím je práce hotová rychleji a levněji.
Mezi příklady těchto úkolů CRM patří mimo jiné automatické udržování aktuálních profilů zákazníků, eliminace chybného zasílání faktur jejich označováním pro okamžité sledování a podpora spokojenosti zákazníků a jejich opakované přízně. Kromě toho CRM díky svému multifunkčnímu provedení také pomáhá podnikům ušetřit peníze, které by jinak utratily za licence jiného softwaru.
Sdílení
Twitter
Komentáře
Email