- redakce
- Komerční sdělení
- 08. listopadu 2022
- 08:00
Požadavky vybavení Google Meet Hardware
Hardware Google Meet – klíčové funkce. Aplikace Google Meet výrazně rozšířila možnosti moderních lidí, zejména v zemích východní Evropy (Česká republika, Ukrajina, Polsko a mnoho dalších): vzdálená výuka, semináře, komunikace mezi obchodními partnery - existuje mnoho případů použití. Ale jak uspořádat Google Meeting Room Hardware? Co si vybrat: notebook, počítač, All-In-One a možná speciální vybavení pro videokonference?
Na to vše jsme se zeptali specialisty na obchodní schůzky společnosti Cloudfresh a zde jsou některá doporučení, která s námi sdílel:
- Obrazovka. Nezáleží na tom, co si vyberete: notebook, all-in-one nebo stolní počítač. Obrazovku lze namontovat na stůl nebo upevnit ke stěně. Zařízení musí mít minimální rozlišení 1920 x 1080 pixelů a vstupní port HDMI, DVI nebo DisplayPort.
- Konektory. Samostatně zakoupené kabely pro instalaci obrazovky na zeď (v případě potřeby), ethernetový kabel pro připojení k síti, kabel USB pro kameru (pokud obrazovka visí na zdi, délka kabelu by měla být asi 1,5 metru), kabel pro reproduktor s mikrofonem.
- Reproduktory, mikrofon, kamera. Pokud máte notebook - nebo all-in-one, pak vám toto další vybavení nebude užitečné. Další věc je, pokud máte jen monitor nebo projektor. V tomto případě vyberte reproduktory s nastavením basů, mikrofon s potlačením šumu a kameru s maximálním rozlišením.
- Procesor. Minimální přípustné požadavky na procesor jsou přítomnost dvou jader. Takové zařízení je vhodné pro malé schůzky do 5 účastníků. Pro schůzky s libovolným počtem účastníků a možnost otevřít až 10 aplikací - vyberte 4jádrový procesor.
- Paměť. V tomto případě záleží také na počtu účastníků a délce trvání videohovoru. Pro malé schůzky s počtem účastníků do pěti osob jsou vhodná zařízení s nejméně 2 GB ram. Pro pohodlnější práci je lepší zvolit zařízení s 4 GB RAM. A pro vytvoření videokonferencí pro neomezený počet účastníků je lepší dát přednost zařízením s 8 GB RAM a více.
Jak vidíte, požadavky společnosti Google jsou minimální, takže i základní pracovní notebook bude stačit k pořádání online schůzek. Současně, pokud chcete organizovat své pracoviště co nejefektivněji, můžete vždy vyhledat pomoc odborníků.
Cloudfresh již několik let pomáhá klientům efektivně organizovat prostor pro obchodní jednání. To umožňuje majitelům podniků neztrácet drahocenný čas na organizačních otázkách a zároveň získat místo, které plně splňuje potřeby a cíle jejich podnikání. Neztrácejte čas hledáním kvalitního vybavení - vyhledejte pomoc odborníků.
Sdílení
Twitter
Komentáře
Email