Za implementaci IVR řešení získala Daktela ocenění IT produkt roku

Nové nástroje umělé inteligence fungují pro zákazníka nepředstavitelně rychle / Pixabay
Globální technologická společnost Daktela, která poskytuje vlastní software pro komunikaci firem se zákazníky, řízení zákaznické zkušenosti i vnitrofiremní komunikaci, získala ocenění „IT produkt roku“ v soutěži časopisu ComputerWorld.

Cenu firma obdržela v kategorii „Komunikační produkty“ za vytvoření speciálního IVR řešení v jednom z největších tuzemských e-shopů.

Soutěž „IT produkt roku“ vyhlásila redakce ComputerWorldu letos již po šestnácté a opět byly oceněny ty produkty a služby v IT oblasti, které se významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Daktela v této soutěži již před dvěma lety získala nominaci na ocenění  „IT produkt roku“ za systém pro Chytrou karanténu.

V oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií je kvalita zákaznického servisu již řadu let jednou z hlavních konkurenčních výhod. A jelikož v dnešní době patří telefonický hovor stále k nejvyužívanějším kanálům komunikace se zákazníkem, bylo i v rámci zmiňovaného oceněného řešení důležité nastavit co nejlépe systém na zpracování příchozích a odchozích volání. 

Proces komunikace se zákazníky obecně co nejvíce zefektivní prakticky jakýkoliv způsob automatizace. „V rámci realizace IVR řešení v internetové nákupní galerii Mall.cz jsme začlenili několik kroků hned na začátek samotného telefonického kontaktu, tedy ještě před moment, kdy začne operátorovi zvonit na stole telefon. Před samotným spojením s operátorem po vyťukání čísla totiž dorazí na ústřednu identifikace čísla zákazníka. Ta se pak pouze s nepatrným časovým zpožděním pošle do naší cloudové aplikace Daktela,“ říká Richard Baar, zakladatel a CEO společnosti Daktela. 

Telefonní číslo se pak v řádu milisekund propojí s evidovanou kartou zákazníka, systém pak dle toho vyhodnotí a doporučí způsob další komunikace. Tyto nové nástroje umělé inteligence fungují pro běžného uživatele či zákazníka nepředstavitelně rychle. Cloudová aplikace Daktela tak zvládne prakticky bez zpoždění propojit všechny interní systémy, aby byly potřebné informace během kontaktu se zákazníkem prakticky ihned dostupné.

Zdroj: ComputerWorld, Daktela

Mohlo by vás zajímat

Reklama