Bolt taxi má nový bezpečnostní prvek, aplikace umožňuje nahrát zvukový záznam

V České republice začíná testování nového systému v Ostravě, Plzni, Olomouci, Hradci Králové a na Kladně / Bolt
Služba odvozu autem Bolt umožní ve svojí aplikaci spustit nahrávání zvukového záznamu, pokud se cestující nebo partnerský řidič během jízdy bude cítit nepříjemně.

Novou funkci bude možné aktivovat pouze během probíhající jízdy s tím, že se záznam dle webu služby uloží na zašifrovaný cloud po dobu 24 hodin.

Pokud do uplynutí této doby ani jedna strana nenahlásí žádný související incident zákaznické podpoře Boltu, bude nahrávka automaticky nevratně smazána. Pokud však cestující či partnerský řidič vznese stížnost k předmětné jízdě, bude k této stížnosti přiložen i zvukový záznam. Ani jedna strana přitom k nahrávce nebude mít přístup, přehrát ji může pouze služba Bolt za účelem objasnění toho, co se ve voze stalo, a vyvození důsledků.

V České republice právě začíná testování nového systému v Ostravě, Plzni, Olomouci, Hradci Králové a na Kladně. Následně je pak plánováno spuštění funkce ve všech českých městech, kde Bolt působí.

Tato inovativní funkce přitom představuje jen jeden z mnoha bezpečnostních prvků aplikace Bolt. Patří mezi ně například pravidelné ověřování identity partnerských řidičů pomocí umělé inteligence, která porovná telefonem čerstvě pořízenou fotografii s doklady předloženými řidičem při registraci do aplikace.

Ta dále umožňuje cestujícímu i řidiči v reálném čase sdílet trasu jízdy s blízkými s tím, že všechny jízdy v rámci aplikace Bolt jsou navíc sledovány pomocí GPS. Aplikace automaticky rozpozná nápadně dlouhá zastavení vozidla, načež bezpečnostní tým Bolt kontaktuje partnerského řidiče i cestujícího a ujistí se, že nedošlo k nehodě či jinému incidentu. Oběma je v aplikaci také k dispozici tlačítko Pomoc v nouzi, jehož prostřednictvím lze jediným stisknutím vytočit tísňovou linku.

Zdroj: Bolt

Mohlo by vás zajímat

Reklama