Evropské prodeje Toyoty C-HR dosáhly jednoho milionu kusů

 
Další 2 fotografie v galerii
Součástí modelové nabídky modelů C-HR je poprvé i provedení PHEV – s označením Plug-in Hybrid 220 / Toyota
Průkopnická Toyota C-HR koncem letošního roku dosáhne dalšího průlomu, kdy evropské prodeje překročí jeden milion prodaných vozů – C-HR tím stvrdí postavení bestselleru a ikonického modelu značky Toyota v rámci celého kontinentu.

Toyota C-HR, poprvé představená v roce 2016, je pro značku přelomovým modelem, který svým nekonvenčním designem, zábavným jízdním charakterem a prémiovou kvalitou dokázal k Toyotě přitáhnout nové zákazníky vyznávající vytříbený styl.

V evropském segmentu kompaktních SUV nastolil nová srovnávací měřítka stylistického ztvárnění prostřednictvím výrazných a ostrých tvarů, ne nepodobných dynamickým křivkám sportovních kupé.

Toyota C-HR svým výrazným vzhledem pomohla pozitivně proměnit obecné vnímání značky v Evropě ve smyslu výrazně vyššího emotivního náboje.

Na novinku zákazníci reagovali příznivě: více než polovina z nich uvedla, že je ke koupi vozidla přesvědčila hlavně stylistická podoba, což vedlo k tomu, že Toyota C-HR se stala v rámci značky nejúspěšnějším modelem v oslovování zákazníků, kteří vůz této značky předtím ještě nikdy nevlastnili.

Model C-HR si v obou generacích udržuje dobré prodejní výsledky a řadí se k nejoblíbenějším produktům Toyoty, který stále přitahuje nové zákazníky. Nová Toyota C-HR PHEV zároveň výrazně přispěla k meziročnímu 93% nárůstu prodejů plug-in hybridů uvedené značky.

K posílení vazeb s evropskými zákazníky přispívá i fakt, že Toyota C-HR druhé generace staví na evropském designu, konstrukci a výrobě v režii konstruktérů a návrhářů z technického centra v belgickém Zaventemu nedaleko Bruselu s využitím pokrokových vývojových metod včetně dat získávaných v reálném čase od řidičů z celého kontinentu.

Toyota C-HR oslovuje i české zákazníky

Toyota C-HR je oblíbená i u českých zákazníků, a to jak u privátní klientely, tak u firem. Objevuje se například ve flotile carsharingových firem Anytime a Bolt. Od jejího uvedení na českém trhu v roce 2016 se prodalo více než 9000 vozů. Aktuálně je prodejním hitem nabídka Limited Edition za 649 900 Kč, díky které mohou zákazníci získat skvěle vybavený vůz se zvýhodněním 210 000 Kč.

Nová generace Toyoty C-HR nabízí tři druhy pohonů

Ikonická silueta kupé Toyoty C-HR vždy spolehlivě vystupovala z davu, přičemž v druhé generaci tento smělý vzhled ještě zdůrazňuje svým širším a sebejistějším postojem, umocněným ostrými charakteristickými křivkami a rafinovaným designem.

Nová Toyota C-HR v souladu s vizí ‚koncepčního modelu v sériovém provedení‘ nabízí komplexní a na míru odladěné uživatelské zkušenosti, kdy je zákazník vnímán jako nejdůležitější součást vozidla. Interiér tak vylepšují mnohé luxusní prvky, jako například zapuštěné kliky dveří, dynamické ambientní osvětlení kabiny s výběrem ze 64 odstínů nebo panoramatické střešní okno bez sluneční clony.

Součástí modelové nabídky Toyota C-HR je poprvé i provedení PHEV – s označením Plug-in Hybrid 220 a elektrickým dojezdem v souladu s potřebami a zvyklostmi dnešních evropských zákazníků. Zprostředkuje suverénní a hladkou jízdu čistého elektromobilu s dojezdem až 66 km (v komb. cyklu podle WLTP); při jízdě pouze ve městě vykazuje čistě elektrický dojezd cca 100 km (podle WLTP EAER City, v závislosti na konkrétních specifikacích).

Díky svému duálnímu charakteru se Plug-in Hybrid 220 po vybití baterie automaticky přepne do hybridního režimu, čímž řidiči dodává pocit sebejistoty založené na flexibilitě moderní hybridní technologie od Toyoty, která zaručuje mimořádnou provozní hospodárnost při každé jízdě.

Zdroj: Toyota

Mohlo by vás zajímat

Reklama