Nová podoba vícekanálového kontaktního centra bude představena v Londýně

Řada studií ukazuje, že digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro firmy stále důležitější / Pixabay
Evropský poskytovatel cloudové firemní komunikace zaměřené na hlasové služby společnost NFON a Daktela jako lídr řešení kontaktních center na českém trhu oznámili strategickou spolupráci v oblasti cloudového řešení pro kontaktní centra.

Cílem je rozšířit produktové portfolio NFON v oblasti CCaaS a výrazně rozšířit tento segment businessu. Základem pro tento rozvoj bude nový produkt vícekanálového kontaktního centra „Contact Center Hub“.

Tento produkt bude poprvé představen na Call & Contact Center Expo v Londýně, které proběhne od 16. do 17. listopadu 2021. S „Contact Center Hub“ bude NFON AG na svých klíčových trzích nabízet produkt, který nabízí pokročilé funkce kontaktního centra pro velké korporátní společnosti a je zároveň jednoduše škálovatelný pro menší a střední firmy. NFON plánuje nabízet Daktela řešení od Q2 2022.

„Na evropské firmy je vyvíjen obrovský tlak na další rozvoj digitalizace, aby zůstaly maximálně konkurenceschopné, zejména pokud jde o obchodní komunikaci. Komunikační rozhraní se zákazníkem je přitom klíčovým faktorem úspěchu. Zatímco větší společnosti jsou někdy již o krok napřed, pro mnoho středně velkých společností tento důležitý proces teprve začíná. Prostřednictvím spolupráce se společností Daktela nabízíme evropským společnostem technologicky unikátní řešení. Ve společnosti Daktela máme silného partnera, který pro naše řešení představuje pečeť kvality ‘Made in Europe’,” říká Dr. Klaus von Rottkay, generální ředitel společnosti NFON AG.

Řada studií ukazuje, že digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti všech velikostí stále důležitější. Roste potřeba profesionálních, a přitom snadno použitelných, řešení kontaktních center. Mezi klíčová kritéria, která „Contact Center Hub“ zcela splňuje, patří možnost kontaktu všemi komunikačními kanály (omnichannel komunikace), integrační možnosti, spolehlivost a podpora.

„Na trh cloudových kontaktních center jsme se zaměřili již před lety. Tento trh má náročné požadavky, primárně na dostupnost, podporu a míru adaptability. S naším produktem jsme se rychle stali předním poskytovatelem v rámci ČR a SK. Nyní vstupujeme do další fáze naší expanze v Evropě se společností NFON,“ doplňuje Richard Baar, generální ředitel a zakladatel společnosti Daktela.

Trh CCaaS v Evropě představoval v roce 2020 přibližně 27 % z celkového trhu kontaktních center ve výši 778 milionů USD. Do roku 2027 se očekává průměrné tempo růstu 17 % ročně. To odpovídá zhruba 2,3 miliardám USD. Společnosti s 50 až 1 000 zaměstnanci – strategický cíl společnosti NFON – představují 80 % celkového trhu CCaaS v Evropě.
Jan Forster, CMO společnosti NFON AG: „Přestože se trh UCaaS stále dynamicky rozvíjí, v dohledné době dojde také k jeho transformaci. Obchodní komunikace již neznamená pouze konvenční komunikaci ve formě telefonních hovorů, videí a schůzek, ale spíše se bude dále rozvíjet v dalších komunikačních kanálech, integracích a automatizaci. Strategické partnerství mezi Daktela a NFON nám nyní dává příležitost využít současný obrovský tržní potenciál v Evropě. Pro další rozvoj firem bude klíčová integrace jednotlivých procesů a spolehlivý kontakt se zákazníky. Oba aspekty promítneme do nové struktury našeho portfolia.“

Mohlo by vás zajímat

Reklama