• redakce
  • Komerční sdělení
  • 01. října 2025
  • 14:18

CRM a projekty přímo v Outlooku? S eWay-CRM je to možné

 
Další 1 fotografie v galerii
Na moderní CRM software nepohlížejte jako na nudnou databázi / eWay
Stačí se rozhlédnout po kancelářích a hned je jasné: firmy se topí v nástrojích. Jeden program na e-maily, druhý na kontakty, třetí na projekty, čtvrtý na obchod. Výsledek? Chaos, kdy nikdo neví, kde co hledat, a důležité informace se ztrácejí mezi aplikacemi.

Outlook jako středobod všeho

Představte si, že by vám stačil jediný program. CRM software eWay-CRM tohle dokáže – jako jádro využívá Outlook, který již možná tak jako tak používáte denně, a promění ho v kompletní řídicí centrum. Žádné učení nového rozhraní, žádné přepínání mezi programy. Prostě otevřete starý známý e-mailový klient a máte tam vše potřebné.

E-mail od zákazníka? Kliknutím ho přiřadíte ke správnému projektu. Nová obchodní příležitost? Vznikne přímo z konverzace s klientem. Všechno propojené – a především na dosah ruky.

CRM, které skutečně funguje pro lidi

Na moderní CRM software nepohlížejte jako na nudnou databázi jmen a telefonů. Získáte mnohem více. Když vám zavolá zákazník, okamžitě vidíte celou historii – tzn., kdy jste spolu mluvili naposledy, o čem, co slíbil, co potřebuje apod. Systém vám dokonce připomene důležité termíny.

Zákazníci změnu poznají. Místo otázek typu „O čem jsme to mluvili minule?“ dostanou osobní přístup od někoho, kdo má přehled. A to buduje důvěru.

Projekty bez zbytečných komplikací

Tady přichází ta nejlepší část. Většina firem má projekty někde jinde než obchod a marketing. Výsledek? Informace se ztrácejí, lidé nevědí, na čem mají pracovat, termíny se posouvají.

Český eWay-CRM tohle řeší elegantně a lze jej vnímat jako plnohodnotný software pro řízení projektů. Projekty běží přímo v Outlooku. Úkoly, termíny, dokumenty, e-maily – vše pohromadě. Každý člen týmu vidí, co má na starosti a kdy to má mít hotové.

Od obchodu k projektu bez přepisování

A tady je ten „aha“ moment. Představte si, jak jednáte se zákazníkem: vyměňujete si e-maily, posíláte nabídky. Všechno se ukládá do CRM. Zákazník podepíše smlouvu – a co se stane? Obchodní příležitost se jedním kliknutím změní v projekt. S celou historií, se všemi dokumenty a s kompletní komunikací.

Nečeká vás přepisování údajů či hledání e-mailů po různých složkách. Vše automaticky pokračuje tam, kde skončil obchod.

Pracovat můžete i na cestách

Služební cesta, jednání u klienta, práce z domova – eWay-CRM funguje všude. Na mobilu, tabletu i počítači. A co je důležité? I když zrovna nemáte internet, systém pracuje dál. Jakmile se připojíte, data se automaticky synchronizují.

Řešení pro malé i větší firmy

Ještě relativně nedávno byly pokročilé CRM systémy luxusem velkých korporací. Dnes je situace jiná. Malé a střední firmy zjišťují, že bez přehledu o zákaznících a projektech se nedá konkurovat. A eWay-CRM ukazuje, že zavedení takového systému nemusí bolet – stačí posílit nástroj, který již používáte.

Proč si komplikovat život desítkami programů, když může stačit jeden? Outlook, který znáte – jen mnohem chytřejší.

Mohlo by vás zajímat

Reklama