První marihuanové pivo na trhu: Nástup známých účinků již do deseti minut

 
Další 1 fotografie v galerii
Two Roots Brewing Co. právě uvedla na trh první pivo "CannaCrafted" / Pixabay
Odborníci předpokládají, že konopné nápoje do roku 2022 vydělají 600 miliónů dolarů. Společnost Two Roots Brewing Co. právě uvedla na trh první pivo "CannaCrafted". Několik společností v USA a Kanadě pracuje na podobném nápoji.

Jak přibývá států, kde je legalizováno konopí, stále více nápojových společností doufá, že obsadí tuto mezeru na trhu. Jenže účinky užívání marihuany jsou výrazně odlišné od konzumace alkoholu. Jak to vyřešit?

Kalifornská společnost Two Roots Brewing nyní představila první pivo "CannaCrafted", které se může pochlubit nástupem účinků již do 10 minut, jež přetrvají zhruba hodinu a půl - podobně jako v případě alkoholu. THC totiž tělo absorbuje během cca 5-7 minut a do 90 minut se rozptýlí, přitom dávky THC jsou zde nízké, pouhých 2,5 mg. 

Řada společností v USA a Kanadě pracuje na vývoji marihuanového nápoje, který by umožnil pijákům užít si dvě nebo tři sklenky na posezení. Podle BloombergQuint společnost Constellation Brands nedávno zaplatila 4 miliardy dolarů za podíl na kanabisovém projektu Canopy Growth Corp. Anheuser-Busch, vlastnící i českobudějovický pivovar, spolupracoval se společností Tilray Inc na investici do výzkumu ve výši 50 milionů dolarů a společnost Molson Coors Brewing Co. se spojila s Quebec's Hexo Corp.

Některé firmy, jako jsou například Cannabiniers, pracují na nealkoholických nápojích, které se spoléhají na nano-emulzifikaci, aby urychlily nástup účinků marihuany. Jiní, jako provinční značky v Kanadě, používají kanabisové rostliny v samotném procesu vaření piva

„Vzhledem k tomu, že stále více států legalizuje rekreační konopí, uživatelé budou nadále hledat nové společenské způsoby jeho konzumace a podniky se budou stále více snažit přizpůsobit se této nové vlně spotřeby,“ řekl Timothy Walters, prezident a generální ředitel Cannabiniers. Společnost Two Roots Brewing Co. tento týden představila řadu nealkoholických nápojů „Cannabiers“, které nabízejí jak THC, tak CBD.

Dodává se v 10 označených plechovkách a jde o hity mnoha standardních stylů piva: Lager, Blonde, Wheat, Stout, New West IPA. Firma tvrdí, že její „mikrodávkování“ umožňuje rychlý nástup a rychlé rozptýlení účinků, aby tak pomohla odbourat strach obyvatel z konzumace přípravků s konopím. Řešení problému nástupu účinků je rozhodující. Očekává se, že nápoje s obsahem konopí vytvoří podle agentury Bloomberg  do roku 2022 zisk přes 600 milionů dolarů.

Mohlo by vás zajímat

Reklama