- Martin Pokorný
- Gadgets
- 11. října 2020
- 08:40
Nová služba idGuard umožní firmám bezkontaktně ověřovat identitu svých zákazníků
Zatímco se banky, pojišťovny a jiné finanční instituce touto problematikou již nějakou dobu zabývají, pro jiné podnikatelské subjekty, a to včetně středních a malých firem, se tato schopnost stává podmínkou pro přežití na vysoce konkurenčním trhu.
Výjimkou nejsou ani subjekty, které se v rámci poskytování svých služeb bez kontaktu se zákazníky neobejdou - ty mohou snížit zbytné náklady tím, že agendu spojenou s ověřováním identity svých zákazníků zvládnou na dálku.
Ať už jde o verifikaci identity zákazníka, ověření jeho plnoletosti, zadluženosti, kontrolu platnosti předloženého dokladu, nebo porovnání s databází odcizených dokladů, služba idGuard od Unicorn nabízí univerzální, spolehlivé a velice rychlé řešení. Univerzální, protože podporuje verifikaci identity prostřednictvím mnoha typů dokladů z různých zemí světa.
Spolehlivé a rychlé, protože je postavené na technologii od společnosti Innovatrics - světového leadera v oblasti biometrie. Kromě přesnosti a rychlosti extrahování dat umožňuje také zkontrolovat, zda je zákazník skutečně tím, za koho se vydává, a že se jedná o živou osobu, to vše s úspěšností 98,47 %. Díky tomu, že je idGuard poskytován formou cloudové služby, je zprovoznění a iniciální nastavení otázkou několika hodin.
„Současná situace na trhu, zejména kvůli přítomnosti nového typu koronaviru a souvisejícím opatřením, výrazně akceleruje digitalizaci procesů a schopnost obsloužit zákazníky plně online. Výjimkou nejsou ani procesy nebo služby, které doposud vyžadovaly ověření identity klienta, typicky osobně na pobočce. Společnost Unicorn dlouhodobě spolupracuje se zákazníky v mnoha různých odvětvích, kterých se tato změna přímo týká. Reaguje na to spuštěním služby idGuard, která tuto problematiku řeší a umožňuje verifikovat identitu zákazníků bez nutnosti osobního kontaktu, prostřednictvím chytrého telefonu nebo jiného zařízení s kamerou. idGuard je vhodný jak pro enterprise klienty jako doplňující komponenta v rámci existujících řešení, tak pro malé a střední firmy vyžadující rychlé nasazení a nízké provozní náklady,“ říká Ondřej Synek z Unicorn Systems.
Sdílení
Twitter
Komentáře
Email