Motorová jachta Lotus je připojena na internet pomocí UTM řešení Kerio Control

Jachta Lotus o délce 45 metrů je určena až pro 12 cestujících a devět členů posádky / GFI
Spolehlivý přístup k internetu a rychlá technická podpora jsou dnes důležité i pro jachtařský byznys. Například luxusní motorová jachta Lotus při svých plavbách spoléhá na řešení Kerio Control.

To cestujícím i posádce zajišťuje spolehlivý a bezpečný přístup k internetu a komunikaci systémů životně důležitých pro fungování lodi na cestě. 

Jachta Lotus o délce 45 metrů je určena až pro 12 cestujících a devět členů posádky a vedle obvyklého zařízení je vybavena i gurmánskou kuchyní, prostornou vířivkou a posilovnou na palubě.

Kromě očekávaných požadavků kladených na moderní jachty je třeba myslet také na aktuální potřeby lidí, kteří na nich budou pobývat. Mezi ně patří i bezpečný přístup k internetu během pobytu na moři. 

Z tohoto důvodu je jachta vybavena UTM řešením Kerio Control, které zajišťuje fungování všech ostatních částí systému a zároveň poskytuje firewallem chráněný přístup k internetu členům posádky a hostům. Kerio Control je centrálním bodem, který bezpečně propojuje a umožňuje komunikaci se všemi subsystémy lodi.

Specifickým požadavkem je pak spolehlivá technická podpora, ať se už loď nachází kdekoli. Vzhledem k mobilnímu charakteru jachtařského byznysu je kvalitní distribuce a široká partnerská síť zásadní pro pomoc zákazníkům, kteří potřebují vyřešit akutní technické problémy.

Během plavby se Lotus ocitl právě v takovéto situaci, když zakotvil v Chorvatsku daleko od svého domovského přístavu a od svého partnera GFI Software, který řešení Kerio Control instaloval.

„Požádali jsme se o technickou pomoc přímo výrobce GFI Software a jeho regionální zastoupení, kterou je společnost ZEBRA SYSTEMS,“ Reynald Néron, kapitán motorové jachty Lotus. “V takové situaci, navíc v cizí zemi, jsme měli obavy, jestli a jak se nám podaří obnovit funkčnost, která je pro každou úspěšnou plavbu velmi důležitá. Reakce společnosti a jejího distributora a partnera v jadranském regionu, byla příkladná. Navázali jsme kontakt s místním partnerem a systém byl opětovně plně zprovozněn. Zástupce partnera hYperSEC, Times Computers ze Záhřebu na místě obnovil 100% funkčnost Kerio Control a zprovoznil i všechny návazné systémy.“

Zdroj: GFI

Mohlo by vás zajímat

Reklama