Nový VW Multivan přijede v červnu na trh i jako plug-in hybrid

 
Další 2 fotografie v galerii
Sada lithium-iontových akumulátorů je uložena v podlaze, čímž se ušetřilo místo / Volkswagen
Projíždět s Multivanem městem s nulovými lokálními emisemi a současně bez problémů cestovat do vzdálených destinací díky dlouhému celkovému dojezdu? S novým MPV Multivan eHybrid to půjde.

Kombinace elektromotoru a zážehového motoru u novinky ideálně spojuje trvalou udržitelnost s typickými všestrannými vlastnostmi MPV.

Nový MPV s pohonem předních kol se po stisknutí tlačítka START, přepnutí dvouspojkové převodovky (DSG) do provozního režimu „D“ a sešlápnutí pedálu plynu rozjede téměř bezhlučně.

Za tichou jízdou se skrývá speciální systém: Multivan eHybrid se rozjíždí, pokud to podmínky umožňují, vždy v režimu „e-Mode“ – tedy pouze s elektrickým pohonem a bez emisí. Dojezd na elektřinu přitom vystačí pro překonání typických každodenních vzdáleností.

Ve vyšších rychlostech, resp. v závislosti na stavu nabití akumulátorové baterie, se připojí přeplňovaný zážehový motor (TSI). Plug-in hybridní pohon je tak pro až sedmimístný Multivan vhodným řešením, protože kombinuje „nulové emise“ v městském provozu se schopností absolvovat jízdy na dlouhé vzdálenosti jen s minimem zastávek, například při cestách na dovolenou.

Sada lithium-iontových akumulátorů je uložena v podlaze, čímž se ušetřilo místo. Současně se snížilo těžiště vozu, což má pozitivní vliv na jízdní vlastnosti. Nabíjecí zásuvka je u nového Multivanu umístěna v pravém předním blatníku.

Volkswagen bude pro elektrifikované MPV nabízet vlastní nabíjecí karty pro „čerpání elektrické energie“ na veřejných nabíjecích stanicích i wallboxy pro rychlé domácí nabíjení.

Mohlo by vás zajímat

Reklama