Nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě není překvapivě ani Samsung, ani iPhone

Rekordní prodeje a růst realme v loňském roce zapříčinila především popularizace technologie 5G / Jan Horák
Podle výzkumné společnosti Counterpoint Research je realme jedinou značkou smartphonů, která v posledních dvou letech rostla o více než 50 %.

Na globálním trhu tak realme zaujalo již sedmé místo a dál pokračuje v pronásledování zavedených výrobců chytrých telefonů.

Inovativní technologie, trendy oslovující mladou generaci a nízké cenovky přinesly realme růst tam, kde většina hlavních lídrů v tomto odvětví zaznamenala ztráty. Společnost, jež začínala před dvěma lety na 35 trzích světa, se v roce 2020 dokázala rozrůst už na 61 trhů. Během pouhých devíti kvartálů rozšířila značka svoji uživatelskou základnu o 250 % na nynějších více jak 50 milionů „realmers“.

Za úspěchem realme stojí podle zakladatele a CEO Sky Li schopnost značky pružně reagovat na měnící se tržní podmínky v různých zemích a oslovovat čím dál více mladých uživatelů. „V duchu našeho motta Dare to Leap chceme ‚skákat kupředu‘ v oblasti inovací, designu a hodnoty produktu, co jsou věci, se kterými se mladí lidé rádi ztotožňují. Hlavně díky nim jsme se stali skutečně globální značkou,“ říká Li.
 
Značka navíc od základu inovovala marketing a komunikaci se zákazníky. Ve světě e-commerce, kam se vloni přesunula obrovská část prodejů, udržují zaměstnanci realme vztah se svými komunitami, informují je o největších novinkách a snaží se následovat jejich trendy. Podařilo se tak dosáhnout autenticity a zvýšit hodnotu značky, kterou mohou zákazníci zažít na vlastní kůži.

Rekordní prodeje a růst realme v loňském roce zapříčinila především popularizace technologie 5G. Značka přišla třeba s realme 7 5G, prvním telefonem pro sítě páté generace, který nestojí více než 300 dolarů. Telefon od podzimu boduje i na českém a slovenském trhu. Představení dalších produktů pro 5G a AIoT je v plánu v roce 2021, kdy by značka chtěla dál pokračovat v rekordním růstu.

Mohlo by vás zajímat

Reklama