Jak uděláte na ostatní největší dojem? Nejdůležitější je mít iPhone a televizi od Samsungu

 
Další 2 fotografie v galerii
Vypadá to, že kdo si nemůže pořídit nějaký iPhone, tak je ztracen / Pixabay
Jestliže chcete udělat dojem na někoho pro vás opravdu důležitého (přátelé, nová milenka, šéf, atd.), to nejlepší, co můžete udělat, je mít Apple iPhone, televizi od Samsungu a používat špičkovou sojovou omáčku. To aspoň naznačuje nejnovější průzkum amerického Národního úřadu pro ekonomický výzkum.

I když je to, že máte Apple iPhone, skutečným esem (69,1 %) v dělání dojmu úspěšného moderního člověka, v této záležitosti ale určitě není osamocen. Hned po něm totiž následuje jeho klanový kolega Apple iPad, jenž se umístil hned druhý (se 66,9 %).

Dalším silným indikátorem byla značka televize, dnes konkrétně je nejvíce prestižní Samsung (58 %). Hned poté nám následuje chytrý mobil s Androidem (59,5 %) a trochu nečekaně (i když v USA asi pochopitelně) i VIP sojová omáčka (59 %). Poté následuje HP tiskárna a fax (58,2 %).

Během studie obliby značek lidí s vysokými příjmy se vždy brala jako hranice horní čtvrtina různých příjmových skupin. Posledního průzkumu se zúčastnilo celkem 6 300 lidí.

Asi si říkáte, proč se vůbec podobné věci řeší, ale jak ukazují údaje z USA, když srovnáme nejnovější data (z roku 2016) a pak studie proběhlé již v roce 1992 a 2004, dají se vysledovat trendy obliby značek preferovaných lidmi s nejvyššími příjmy.

A co poté zjistíme? Že v roce 1992 podobný prestižní titul vyhrála dijonská VIP hořčice (následuje kupování filmů od Kodaku) a v roce 2004 zase určitý typ značkového másla (a poté VIP sojová omáčka). Jak již víme o letošku, dnes uděláte největší dojem, když budete mít na stole iPhone nebo iPad.

Je zajímavé určitě i to, zamyslet se, kam asi budou chutě této "finanční smetánky" směřovat příští léta? Že by snad nějaké smart hodinky na ruce? Nebo snad helma na virtuální realitu na hlavě?

Mohlo by vás zajímat

Reklama