- Lukáš Bauer
- PC / Notebooky
- 04. března 2021
- 09:48
Nový online supermarket Tomato.cz nabídne i netradiční potraviny
Zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou sortimentu specializovaného, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny.
V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo. “V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby. Na Tomato.cz nakoupí veškeré trvanlivé potraviny a běžnou domácí drogerii za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu Viktor Mai z Tomato.cz.
Tomato.cz zajišťuje prozatím rozvoz po území hlavního města Prahy, a to prostřednictvím dovážkové služby Dodo. Cena rozvozu je 99 Kč, nákup v hodnotě nad 1000 Kč doručí Tomato.cz zákazníkovi zdarma. Minimální hodnota objednávky je 500 Kč. Zákazník si dovoz objedná na následující den nebo pozdější termín a zvolit si může i 2hodinové rozmezí, kdy se mu převzetí nákupu hodí.
Služba, která už má za sebou zkušební měsíční provoz v režimu Friends and Family, pro začátek nabídne široký sortiment trvanlivých potravin, běžné domácí drogerie, plen, dalšího dětského zboží a sortimentu pro domácí mazlíčky. Prozatím má v nabídce přes 15000 druhů produktů. V nejbližších měsících je v plánu rozšířit nabídku i o chlazené, mražené a čerstvé potraviny.
Vedle standardního sortimentu je v nabídce také nejširší nabídka asijských ingrediencí a surovin pro přípravu pokrmů ze všech koutů Asie. Na Tomato.cz zákazníci seženou i oblíbené potraviny, které jsou v běžné síti jen těžko dostupné – od speciálních příchutí Coca-Coly přes americké cukrovinky až po širokou nabídku čokolád značky Lindt.
Sdílení
Twitter
Komentáře
Email